Spralla Flying Puck Spil

Varenummer (SKU): 17543 Kategorier: , ,

319,00 kr.

(62 kundeanmeldelser)

Vores hurtige Flying Puck-spil kombinerer bordhockey og minicurling med et solidt twist. Skyd pucker af sted til modstanderens side ved hjælp af en elastik. Eneste forhindring? Pucken skal igennem et nærmest minimalt hul i midten af banen – lykkes det for dig at tømme din banehalvdel, før modstanderen fører? … læs mere her

Er Flying Puck Spil - Spralla på lager?

Køb Flying Puck Spil - Spralla

Spralla Flying Puck Spil F.A.Q.

Hvad koster Spralla Flying Puck Spil?

Du kan købe Spralla Flying Puck Spil for DKK 219.00

Spralla Flying Puck Spil er et af de mange populære produkter indenfor gadgets og kostumer

Spralla Flying Puck Spil står på manges ønskeliste op til jul. "Leg & Spil > Spil > Selskabsspil", "Gaver", "Gaver > Gaver til hvem", "Gaver > Gaver til hvem > Gave til Børn", "Gaver > Gaver efter alder", "Gaver > Gaver efter alder > Barn", "Gaver > Gav er en af de populære kategorier på gaveskalaen. CoolStuff.dk bliver brugt af rigtig mange til at finde sjove gaver. Spralla Flying Puck Spil kan returneres til shoppen igen inden for 90 dage, hvis du fortryder dit køb. Har du svært ved at finde den sjove gave, kan du gøre som andre før dig og købe Spralla Flying Puck Spil, og så kan du med god samvittghed tage til fejringen. Med andre ord: Spralla Flying Puck Spil kan sagtens gives som svendegave. Ikke alle er lige pjattede med gadgets, og det er ofte de påtagede seriøse mennesker, og der er risiko for at der nogen, der kan synes, at det er mærkeligt at indkøbe en gadget eller to som gave. Det er dog en skrøne, og det skal ikke afholde dig fra din tanke om at give gadgets som gave, faktisk er det sådan at de fleste mennesker kan grine af de sjove gadgets.

Spralla Flying Puck Spil havde du måske allerede gættet ligger i kategorien "Leg & Spil > Spil > Selskabsspil", "Gaver", "Gaver > Gaver til hvem", "Gaver > Gaver til hvem > Gave til Børn", "Gaver > Gaver efter alder", "Gaver > Gaver efter alder > Barn", "Gaver > Gav fra mærket Spralla i onlinebutikken CoolStuff.dk. Hos online shops er Spralla blevet ret eftertraget, blandt shopper i hele Danmark. Online shoppere leder næsten altid efter den billigste pris på Spralla Flying Puck Spil, mange ender med at købe hos CoolStuff.dk. Ofte glemmer folk at, den perfekte gave, er den gave, som modtageren bliver glad for. Falder dit valg på Spralla Flying Puck Spil og pakker gaven pænt ind, succes som gavegiver.

Fordele ved at købe Spralla Flying Puck Spil online

Vidste du, at hver gang du køber noget i en af de danske webshops, begunstiges du af bedre rettigheder, som ikke er en selvfølge i fysiske butikker. Webshop skal følge dansk lov, der giver 14 dages retrret. efter dit online køb, en del shops efterhånden giver endnu mere og forlænger din returret til mere end de 14 dage. Oveni returretten har du online også et ret stort udvalg af varer og shops, og det gør en prissammenligning let, blandt de mange udbydere af varer, der findes online. Og du kan faktisk sammenligne priser i løbet af nul-komma-fem med din smartphone eller tablet. Mange har allerede fundet glæde ved at købe online og slippe for, at du ikke kan bære alle din varer på én gang og skal gå flere gange frem og tilbage til bilen. Et fragtfirma som f.eks. Postnord eller GLS sender varerne til din adresse, eller de kan blive sendt til din arbejdsplads, så vælg det, der passer bedst til dig. I dag er der ingen grund til at skulle stå i kø ved en kasse – ved online handel der er ingen kø online – det er bare direkte til betaling, og så er du videre, så ungå de trælse frustrationer over, at det kan tage så lang tid for folk at finde de sidste mønter frem.

★★★★★ personer har allerede købt eller vist interesse i dette produkt.

62 reviews for Spralla Flying Puck Spil

Vær den første til at anmelde “Spralla Flying Puck Spil”